مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:502020-10-21سياسي

دیدار نماینده ویژه پوتین با دستیار ارشد ظریف درباره سوریه


الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در امور حل و فصل بحران سوریه که در راس یک هیات بلند پایه سیاسی و نظامی در تهران به سر می برد، - در ادامه رایزنی های خود امروز چهارشنبه 30 مهرماه با علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و هیات همراه دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرفین در این ملاقات در خصوص آخرین تحولات سوریه از جمله فرآیند سیاسی و کمیته قانون اساسی، وضعیت میدانی بویژه اوضاع ادلب و همچنین ابتکارات دو طرف جهت کمک به بهبود وضعیت اقتصادی و انسان دوستانه سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

در این دیدار لاورنتیف با تاکید بر دستاوردهای مثبت ناشی از همکاری های ایران و روسیه در سوریه به صورت دو جانبه و همچنین در چارچوب روند آستانه، بر ضرورت تداوم و تقویت رایزنی ها و همکاری ها فی مابین در سطوح مختلف سیاسی و میدانی تاکید کرد.

وی از پیشرفت های حاصله در نشست های کمیته قانون اساسی استقبال و ابراز امیدواری کرد این کمیته بتواند به فعالیت های خود تا رسیدن یه نتیجه نهایی ادامه دهد.

نماینده ویژه رییس جمهور روسیه با اشاره به موضوع بازگشت آوارگان به عنوان یک مسئله انسان دوستانه، از کارشکنی های برخی از کشورها در اجرای این موضوع انسانی انتقاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده ویژه پوتین با دستیار ارشد ظریف درباره سوریه

دیدار نماینده ویژه پوتین با دستیار ارشد ظریف درباره سوریه