مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:452020-10-21سياسي

معاون استاندار یزد؛ بیمارستان صحرایی کرونا در استان برپا می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، از راه اندازی بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی در این استان خبر داد و گفت: ظرفیت تخت های بیمارستانی استان رو به اتمام و زنگ خطر کمبود تخت و وضعیت هشدار به صدا درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری احمد ترحمی با بیان این که ظرفیت تخت های بیمارستانی رو به اتمام و زنگ خطر کمبود تخت و وضعیت هشدار به صدا درآمده است، اظهار کرد: برای پیشگیری از بحرانی بزرگ تر، در اسرع وقت امکان سنجی و شرایط برپایی بیمارستان صحرایی برای پذیرش بیماران کرونایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی بیمارستان صحرایی برای پذیرش بیماران کرونایی در استان یزد، افزود: برای برپایی و استقرار بیمارستان صحرایی، با قید فوریت از مدیران کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استانداری خواسته شده تا با همکاری دستگاه های مربوطه تمام توان استان را در این  خصوص به کار بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، گفت: متاسفانه استان یزد در شرایط بحرانی به لحاظ همه گیری و شیوع بیماری کرونا قرار دارد و با وجود همه اقدامات و هشدارها، همچنان شاهد رعایت نشدن پروتکل ‎ها در سطح جامعه و در بین مردم و خانواده ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار یزد؛ بیمارستان صحرایی کرونا در استان برپا می شود

معاون استاندار یزد؛ بیمارستان صحرایی کرونا در استان برپا می شود