مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:452020-10-21اقتصادي

کارگران کارخانجات صنعتی سربازان جنگ اقتصادی هستند


رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: کارگران کارخانجات صنعتی و معادن در واقع سربازان جنگ اقتصادی هستند که درسال جهش تولید وظایف سنگین تری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، حجت نریمانی رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ابوالفضل (ع)  لرستان روز چهارشنبه اظهار کرد: رسالت بسیج کارگران و کارخانجات نقش آفرینی در واحدهای تولیدی بیش از 40 نفر، شهرک های صنعتی و معادن است، به همین مناسبت کارخانه آریا گچ  پلدختردر شرایط جنگ اقتصادی تاثیر شگرفی در این حوزه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: کارگران کارخانجات صنعتی و معادن در واقع سربازان جنگ اقتصادی  هستند که درسال جهش تولید وظایف سنگین تری دارند.

مدیرعامل کارخانه آریا گچ پلدختر نیز گفت: پایگاه بسیج کارگران این کارخانه مزین به نام شهید کریم سعیدی فر است که یاد کردن از شهدا و بسیجیان جزو افتخارات است که هر کجا نام و یاد شهدا گرامی داشته شود، منشا خیر و برکت است.

نبی رضایی اظهار داشت: کارخانه آریا گچ پلدختر حدود 45 سال است با روزی یک هزار تن تولید راه اندازی شده و تولیدات آن به استان لرستان و استان های همجوار کرمانشاه، ایلام و خوزستان صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران کارخانجات صنعتی سربازان جنگ اقتصادی هستند

کارگران کارخانجات صنعتی سربازان جنگ اقتصادی هستند