مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:452020-10-21سياسي

لزوم رسیدگی به موقع به پرونده های خاص و جرایم خشن


ررییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بر رسیدگی به موقع به پرونده های خاص و جرایم خشن وتاکید کرد خواستار قاطعیت و جدیت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در برخورد با این جرایم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی نیا رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان به همراه قائم مقام و دادستان مرکز استان و همچنین جمعی از معاونین قضایی استان در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با فرماندهان و معاونین انتظامی استان در محل ستاد فرماندهی دیدار کردند.

رییس کل دادگستری استان با گرامیداشت و تبریک هفته نیروی انتظامی به عموم مردم ایران و مجموعه انتظامی استان بیان کرد: حقیقتا باید قدردان نیروهای انتظامی باشیم.

حجت الاسلام مصطفوی نیا عنوان کرد: وقتی یک سرباز در کوچه و در کنار منزل ما شب تا صبح نگهبانی و پاسداری می دهد حضور وی اطمینان و آرامش بخش  و همه مردم این را تجربه کرده اند که حضور پلیس و نیروهای انتظامی برای مردم آرامش می آورند.

این مقام ارشد قضایی در استان با خداقوت و تقدیر از زحمات مجموعه انتظامی استان عنوان کرد: سردار قنبری فرمانده پیشین انتظامی استان با همکاری و تلاش مجموعه انتظامی استان الحمد لله کارنامه موفق و درخشانی در استان داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رسیدگی به موقع به پرونده های خاص و جرایم خشن

لزوم رسیدگی به موقع به پرونده های خاص و جرایم خشن