مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:452020-10-21سياسي

انتشار 352 جلد کتاب با محوریت وصیتنامه، زندگی نامه و خاطرات شهدا در تهران


مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: کسب رتبه نخست شهرداری تهران در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری جز با رضایت حداکثری خانواده های شهدا و ایثارگران حاصل نشده است.

- مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: کسب رتبه نخست شهرداری تهران در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری جز با رضایت حداکثری خانواده های شهدا و ایثارگران حاصل نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران، رضا جلالی با بیان اینکه اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران همواره در راستای اعتلای نام شهید و تکریم خانواده شهدا کوشیده است، خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را بزرگترین افتخار خادمین شهدا در شهرداری دانست و افزود: رضایت جامعه ایثارگری از اقدامات به انجام رسیده سبب شد تا اداره کل امور ایثارگران برای دومین بار پیاپی موفق به کسب رتبه نخست در امر خدمت رسانی به خانواده شهدا و جامعه ایثارگری شود که این مهم جز با تلاش جهادی، خالصانه و بی منت میسر نشد.

وی اعلام کسب رتبه نخست خدمتگزاری شهرداری تهران به ایثارگران در میان وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی از سوی دبیر شورای مشاورین وزرا در حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید کشور را پاسخ عملی شهرداری تهران به برخی معاندین و حاشیه سازان عنوان کرد و یادآور شد:عده ای با بزرگنمایی حذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 352 جلد کتاب با محوریت وصیتنامه، زندگی نامه و خاطرات شهدا در تهران

انتشار 352 جلد کتاب با محوریت وصیتنامه، زندگی نامه و خاطرات شهدا در تهران