مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:402020-10-21سياسي

رد پیشنهاد الحاق 3 روستای جدید به شیراز


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز اعلام کرد که درخواست الحاق روستاهای گردخون ، اقبال آباد و سلطان آباد به محدوده این کلانشهر با توجه به ابهامات موجود و ضرورت پاسخ به سوالات و توضیحاتی درباره توجیهات فنی و مطالعات، - ایسنا/فارس رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز اعلام کرد که درخواست الحاق روستاهای "گردخون"، "اقبال آباد" و "سلطان آباد" به محدوده این کلانشهر با توجه به ابهامات موجود و ضرورت پاسخ به سوالات و توضیحاتی درباره توجیهات فنی و مطالعات، از سوی این کمیسیون رد شد.

نوذر امامی چهارشنبه 30 مهر در حاشیه جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری این شورا گفت: برنامه های مقطعی و اقدامات ضربتی نمی تواند مشکلات ناشی از حاشیه نشینی در کلان شهرها را حل کند.

وی گفت: کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز بر این نکته تاکید دارد که با الحاق یک روستا به شهر، مالکان زمین های بین روستای الحاق شده و شیراز نیز درخواست های مشابهی خواهند داشت؛ این موضوع به ویژه در مورد درخواست روستاهای الحاق شده همچون انجیره، دوکوهک، گویم و.

نیز دیده می شود.

امامی عنوان کرد: عمده درخواست های الحاق از سوی روستاییان یا مالکان زمین های روستایی با عنوان هایی نظیر کنترل ساخت وساز و دریافت خدمات صورت می گیرد؛ اما شوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پیشنهاد الحاق 3 روستای جدید به شیراز

رد پیشنهاد الحاق 3 روستای جدید به شیراز