مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:202020-10-21بين الملل

پیشتازی بایدن در ایالت میشیگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو نظرسنجی رویترز-ایپسوس حاکی است جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر نسبت به دونالد ترامپ در ایالت میشیگان پیشتاز است، - نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا همچنان نسبت به رقیب جمهوریخواهش در ایالت میشیگان جلوتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو نظرسنجی رویترز-ایپسوس حاکی است جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر نسبت به دونالد ترامپ در ایالت میشیگان پیشتاز است، ولی رقابت این دو نامزد در کارولینای شمالی به شدت تنگاتنگ و نزدیک است.

بر اساس این گزارش، نظرسنجی اخیر نشان می دهد بایدن موفق به کسب 51 درصد حمایت افکار عمومی در ایالت میشیگان شده و این رقم برای ترامپ به 44 درصد رسیده است.

52 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی اعلام کرده اند که بایدن فرد بهتری برای مدیریت بحران ویروس کروناست و 40 درصد نیز ترامپ را فرد بهتری برای مقابله با این بحران ارزیابی کرده اند.

48 درصد رأی دهندگان نیز گفتند ترامپ گزینه بهتری برای مدیریت اقتصاد آمریکاست و 45 درصد نیز بایدن را فرد بهتری برای اداره امور اقتصادی دانسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی بایدن در ایالت میشیگان

پیشتازی بایدن در ایالت میشیگان