مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:502020-10-21بين الملل

نمایشگاه گردشگری اسپانیا تا 1400 عقب افتاد


نمایشگاه گردشگری اسپانیا که قرار بود چهل و یکمین سال برگزاری خود را همزمان با آغاز سال نو میلادی تجربه کند، تا بهار به تعویق افتاد و با پنج ماه تاخیر برپا خواهد شد.

- نمایشگاه گردشگری اسپانیا که قرار بود چهل و یکمین سال برگزاری خود را همزمان با آغاز سال نو میلادی تجربه کند، تا بهار به تعویق افتاد و با پنج ماه تاخیر برپا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه فیتور اسپانیا هر سال در واپسین روزهای ماه ژانویه در شهر مادرید، مقر سازمان جهانی جهانگردی برگزار می شود و به واسطه آن که پایگاهی مهم برای کشورهای آمریکای لاتین است، اهمیت و مخاطبان زیادی دارد و روبان آن هر سال به دست پادشاه و ملکه اسپانیا بریده می شود.

این نمایشگاه در سال 2019، 253 هزار شرکت کننده از 165 کشور را به خود جذب کرد و توسط هشت هزار خبرنگار و بلاگر پوشش داده شد.

فیتور از جمله نمایشگاه های بین المللی مهم برای ایران است.

سال گذشته غرفه گردشگری ایران در حالی حضور در این نمایشگاه را تجربه کرد که با تنش های سیاسی شدید دست به گریبان بود و گردشگران خارجی برای سفر به ایران تردید زیادی نشان دادند.

ایران قصد دارد در فیتور 2021 نیز حضور داشته باشد.

با این حال مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که مسؤولیت پاویون ایران را در این نمایشگاه را به عهده دارد، از جابه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه گردشگری اسپانیا تا 1400 عقب افتاد

نمایشگاه گردشگری اسپانیا تا 1400 عقب افتاد