مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-21اجتماعي

مدیرکل جدید اداره نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری معرفی شد


مدیرکل جدید اداره نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات حمیدرضا براتی قدردانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، ظهر امروز مدیرکل جدید اداره نوسازی مدارس استان چهارمحال و بختیاری معارفه و از زحمات مدیرکل سابق قدردانی شد.

فرحناز قائدامینی در این جلسه گفت: هدف آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در یک راستا است و هر دونهاد از برنامه های سند تحول بنیادین پیروی می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در بحث نوسازی مدارس پتانسیلی ارزشمند به وجود آمده که مجمع خیرین مدرسه ساز است و در بهبود فعالیت ساخت مدارس تلاش می کند و از  پتانسیل های کارگشاست.

در ادامه حمیدرضا براتی گفت: در دوران مدیریت من یک هزار و 332 پروژه ساخت و نوسازی مدارس انجام و 50 تفاهم نامه منعقد شد و خیرین نیز در مدرسه سازی مشارکت داشتند که سهم مشارکت در هر پروژه متفاوت بود.

مدیرکل سابق نوسازی مدارس استان عنوان کرد: بخاری های نفتی از 300 کلاس درس در استان جمع آوری شدند که این مدارس دارای علمک گاز بودند و مجهز به سیستم گرمایشی جدید شدند که استفاده و نگهداری از آن راحت تر است.

وی با بیان اینکه در سیل سال 98 سقف، دیواره و محیط مدارس آسیب دید که با پیگیری های لازم بازسازی صورت گرفت، اظهار داشت: در طرح جمع آوری بخاری های نفتی فاقد علمک گاز اعتبارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید اداره نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری معرفی شد

مدیرکل جدید اداره نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری معرفی شد