مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-21اجتماعي

کانون سردفتران: برای صدور اجراییه چک به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنید


رییس کانون سردفتران و دفتریاران از صدور اجراییه چک در دفاتر اسناد رسمی به عنوان خدمتی جدید در این دفاتر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، علی خندانی، رییس کانون سردفتران و دفتریاران با بیان اینکه صدور انواع اجراییه از جمله چک در راستای واسپاری‌هایی است که از طرف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به دفاتر اسناد رسمی واگذار شده است، گفت: برخی از وظایف سازمان ثبت از جمله اجرای اسناد رسمی، مالکیت معنوی، ثبت شرکت‌ها و موارد دیگری که قرار است از مجموعه سازمان ثبت منفک و با توجه به ظرفیت و توانمندی به دفاتر اسناد رسمی واگذار شود، طی چند ماه گذشته آغاز شده است.

دستورالعمل های مربوطه و شیوه نامه های انجام کار تهیه شده، و دفاتر اسناد رسمی به عنوان پیشانی اجرای اسناد، متولی انجام این امور خواهند بود.

وی با بیان اینکه اولین موضوع ارجاعی در حوزه واسپاری به دفاتر اسناد رسمی، اجرای اسناد رسمی بود، گفت: با توجه به وجود سامانه ثبت الکترونیک اسناد در دفاتر و پراکندگی دفاتر در سطح کشور، مقرر شد این امر به دفاتر اسناد رسمی واگذار شود و بر این اساس هر دفتر اسناد رسمی از نظر صلاحیتی یک اداره اجرا محسوب می‌شود.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران با اشاره به پایلوت برخی از دفاتر در تهران و سایر استان ها، از اجرای موفق این طرح در این دفاتر خبر داد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون سردفتران: برای صدور اجراییه چک به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنید

کانون سردفتران: برای صدور اجراییه چک به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنید