مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:502020-10-21دانش

انتقاد رییس دانشگاه تهران از گرایش های متعدد برخی رشته های خاص


رییس دانشگاه تهران از گرایش های متعدد برخی رشته ها و گرایش های خاص انتقاد کرد و گفت: دانشگاه در برابر این گرایش ها مقاومت کرد، چرا که باعث کاهش چشمگیر کلاس ها و تعداد دانشجو در این رشته ها شد.

- رییس دانشگاه تهران از گرایش های متعدد برخی رشته ها و گرایش های خاص انتقاد کرد و گفت: دانشگاه در برابر این گرایش ها مقاومت کرد، چرا که باعث کاهش چشمگیر کلاس ها و تعداد دانشجو در این رشته ها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود نیلی احمدآبادی در مراسم تودیع و معارفه رییس پردیس علوم، دانشگاه تهران را رفیق و همراه سایر دانشگاه های کشور خواند که در کنار آنها با دانشگاه های بین المللی رقابت می کند، گفت: دانشگاه باید در صحنه بین المللی بهترین باشد و راه رسیدن به این هدف را استعانت از همه توانمندی ها و ظرفیت ها و تصحیح مستمر نقشه راه دانست.

رییس دانشگاه تهران، علوم پایه را یکی از مهم ترین علومی دانست که در دانشگاه به دانشجو آموزش داده می شود و با استفاده از آن می توان بر بحران کرونا و حتی بسیاری از مشکلات در سایر حوزه ها غلبه کرد.

وی پردیس علوم دانشگاه تهران را از بدو تأسیس دانشگاه از بخش های قابل توجه دانست و افزود: دانشگاه هنوز هم این پردیس را مهم می داند، چرا که، هم در حوزه پژوهش و هم دستاوردهای پژوهشی به ویژه در حوزه انتشار مقالات در سطح دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس دانشگاه تهران از گرایش های متعدد برخی رشته های خاص

انتقاد رییس دانشگاه تهران از گرایش های متعدد برخی رشته های خاص