مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-21فناوري

هزینه کارکرد تلفن ثابت ماهانه محاسبه می شود


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: هزینه کارکرد تلفن ثابت ماهانه محاسبه می شود و مشتریان صورتحساب خود را از طریق سامانه های پرداختی باید بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان کردستان، بیدخام اعلام کرد: مشتریان تلفن ثابت به منظور جلوگیری از قطع تلفن، باید از طریق سامانه های پرداخت، صورتحساب خود را بپردازند.

وی با اشاره به محاسبه هزینه کارکرد تلفن ثابت به صورت ماهانه افزود: همه مشترکین تلفن همراه می توانند از طریق شماره گیری کد #2020* و ثبت شماره تلفن همراه خود، نسبت به دریافت صورت حساب تلفن ثابت اقدام و آن را پرداخت کنند.

وی با تاکید بر پرداخت صورت حساب تلفن ثابت در پایان هرماه و با بیان اینکه امکان ثبت شماره همراه به منظور دریافت پیامکی صورتحساب تلفن ثابت فراهم است، افزود: تمام مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور می توانند با وارد کردن شماره تلفن همراه متعلق به خود، از سایر خدمات سامانه #2020* شامل پرداخت قبوض تلفن ثابت، ثبت خرابی تلفن ثابت و پیگیری آن، پیش ثبت نام اینترنت پرسرعت، خرید ترافیک اینترنت پرسرعت، استعلام مانده اعتبار اینترنت پرسرعت و شارژ کارت تلفن همگانی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کارکرد تلفن ثابت ماهانه محاسبه می شود

هزینه کارکرد تلفن ثابت ماهانه محاسبه می شود