مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:102020-10-21ورزشي

چرا فوتبالیست های ایرانی در تیم های بزرگ بازی نمی کنند؟


چند ستاره جدید فوتبال پرتغال، روزگاری در بازی با تیم ملی جوانان ایران کارشان سخت شده بود و با خوش شانسی توانستند یکی از طلایی ترین نسل های فوتبال ایران را شکست دهند اما حالا تبدیل به بازیکنان اسم و رسم داری شده اند.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ مدافع گران قیمت و ستاره جدید منچستر سیتی یعنی برونو دیاس که به تازگی با 68 میلیون یورو به این تیم منتقل شده به همراه دیگو دالوت که فصل قبل در منچستریونایتد بازی کرد و امسال به طور قرضی راهی میلان شده و همچنین جدسون فرناندز شاگرد ژوزه مورینیو در تاتنهام و چند بازیکن دیگر که برخی از آن ها در پورتو و بنفیکا بازی می کنند، همگی در سال 2017 در جام جهانی جوانان به همراه تیم ملی پرتغال در گروهی حضور داشتند که تیم ملی ایران هم در آن حضور داشت.

برخی از این بازیکنان در آن دیدار مقابل تیم ملی جوانان ایران متشکل از بازیکنانی مانند امید نورافکن، مهدی قایدی، عارف غلامی، رضا شکاری و .

بازی کردند و خوش شانس بودند که توانستند بازی را با گل به خودی مدافع ایران پیروز شوند و صرفا به خاطر یک امتیاز بیشتر از ایران، به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی راه پیدا کنند.

در واقع تا قبل از آن دیدار، ایران سه و پرتغال یک امتیاز داشتند و در بازی رودررو هم شاگردان امیرحسین پیروانی چیزی کمتر از حریف اروپایی خود نداشتند ولی در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا فوتبالیست های ایرانی در تیم های بزرگ بازی نمی کنند؟

چرا فوتبالیست های ایرانی در تیم های بزرگ بازی نمی کنند؟