مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-21دانش

بالایی: سازمان بسیج دانشجویی بستر فعالیت دانشجویان حوزه مقاومت را فراهم می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بالایی، جانشین سازمان بسیج دانشجویی در جمع دانشجویان کاروان موسوم به بچه های ابراهیم در محل موزه 13 آبان گفت: - جانشین سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه سازمان بسیج دانشجویی بستر فعالیت دانشجویان حوزه مقاومت را فراهم می کند، گفت: امیدواریم در تمام کشور های اسلامی مانند ایران به حضور مستکبرانه آمریکا و اسراییل در کشور های خود پایان بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بالایی، جانشین سازمان بسیج دانشجویی در جمع دانشجویان کاروان موسوم به بچه های ابراهیم در محل موزه 13 آبان گفت: امیدواریم که شما دانشجویان بتوانید ندای بلند مقاومت را در جهان اسلام به گوش استکبار جهانی برسانید.

وی افزود: ما امروز در این مکان جمع شده ایم تا طی یک حرکت نمادین با حضور در سفارتخانه های کشور های اسلامی که برای صلح با رژیم غاصب اسراییل همراهی نکرده اند، با اهدای خاک فلسطین قدردانی کنیم تا تنبیهی باشد برای سیاستمداران کشور هایی که با رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی سازش کردند.

بالایی تصریح کرد: شاید چنین حرکت هایی در ظاهر کوچک به نظر برسد، ولی قطعا این گونه اقدامات به واسطه اخلاص و پای کار بودن شما دانشجویان مثمر ثمر خواهد بود؛ از این رو امیدواریم که هر چه سریع تر شاهد آزادی قدس شریف و سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالایی: سازمان بسیج دانشجویی بستر فعالیت دانشجویان حوزه مقاومت را فراهم می کند

بالایی: سازمان بسیج دانشجویی بستر فعالیت دانشجویان حوزه مقاومت را فراهم می کند