مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:402020-10-21اقتصادي

فهرست بهای فصلی جایگزین قیمت پایه در مناقصات می شود


بر اساس طرح احداث طرح های عمرانی دستگاه های اجرایی دولتی از طریق واگذاری، به دستگاههای اجرایی اجازه داده می شود تا در شرایط بی ثباتی قیمت ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، طرح احداث طرحهای عمرانی دستگاه های اجرایی دولتی از طریق واگذاری و یا مشارکت با اشخاص حقوقی در نشست علنی روز یکشنبه هفته جاری اعلام وصول شد.

براساس این طرح، دولت مکلف خواهد شد که نرخ سود دوران مشارکت سرمایه گذار برای اجرای طرحهای عمرانی موضوع این قانون را حداقل 4 درصد بالاتر از نرخ سود تسهیلات بلندمدت مصوب شورای پول و اعتبار برای قراردادهای ریالی و حداقل 2 درصد بالاتر از نرخ سود تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی برای قراردادهای ارزی منظور کند.

  همچنین بر مبنای طرح مذکور، به دستگاههای اجرایی اجازه داده می شود تا در شرایط بی ثباتی قیمتها، در مناقصه های خود فهرست بهای فصلی و سالیانه را بجای قیمت پایه، مبنای مناقصه قرار دهند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، متن طرح احداث طرحهای عمرانی دستگاه های اجرایی دولتی از طریق واگذاری و یا مشارکت با اشخاص حقوقی به شرح زیر است:  بسمه تعالی  طرح قانونی  طرح احداث طرحهای عمرانی دستگاههای اجرایی دولتی از طریق واگذاری و یا مشارکت با اشخاص حقوقی  ریاست محترم مجلس شورای اسلامی  احتراماً طرح ذیل که به امضای 30 نفر از نمایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست بهای فصلی جایگزین قیمت پایه در مناقصات می شود

فهرست بهای فصلی جایگزین قیمت پایه در مناقصات می شود