مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-21اقتصادي

لزوم شکل گیری سازمان برنج در کشور/ ضرورت تقویت سیاست های حمایتی از کشاورز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمرنگی و ناپایداری سیاست های حمایتی دولت از زارعان، بی توجهی به طرح جهش تولید و جولان دلالان و واسطه ها در بخش کشاورزی حیات این بخش استراتژیک را به خطر انداخته است.

وی یادآور شد: افزایش قیمت نهاده های زراعی و هزینه های ناشی از تولید محصولات ، صعوبت کار تولید و نیز به یغما رفتن دست رنج تولیدکنندگان از سوی واسطه ها آینده مبهمی را برای کشاورزی کشور به وجود آورده است.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: با وجود کود 500 هزار تومانی، هزینه 300 هزار تومانی کارگر و سم لیتری یک میلیون و 200 هزار تومانی کشاورزی دیگر اقتصادی نیست.

این نماینده شمالی با انتقاد از حذف یارانه های حمایتی از بخش تولید محصولات کشاورزی گفت: با توجه به اهمیت کشاورزی در تامین امنیت غذایی کشور دولت باید به این بخش نگاه ویژه ای معطوف کند.

نماینده مردم بابل همچنین از نبود سیاست پایدار در خصوص بازاریابی محصولات زراعی و باغی انتقاد کرد و افزود: مهم ترین بخش فعالیت های زراعی و باغی فروش محصولات است که در این عرصه دلالان گوی سبقت را از همه ربودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شکل گیری سازمان برنج در کشور/ ضرورت تقویت سیاست های حمایتی از کشاورز

لزوم شکل گیری سازمان برنج در کشور/ ضرورت تقویت سیاست های حمایتی از کشاورز