مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:302020-10-21پزشكي

ابتلای 300 نفر از کادر بیمارستان امام خمینی به کرونا


معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با بیان اینکه تامین وسایل حفاظتی هزینه سنگینی به بیمارستان وارد کرده است، گفت: اگر دولت یا وزارت بهداشت بیمارستان‌ها را از نظر تامین اینگونه وسایل پشتیبانی کنند به بیمارستان کمک بسیار زیادی می‌شود.

«سید علی دهقان منشادی» معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با ایلنا گفت: برای کادر درمان به ویژه افرادی که در بخش‌های کرونایی با بیماران مبتلا به کرونا به صورت مستقیم در ارتباط هستند، استفاده از تجهیزات محافظتی مانند ماسک و شیلد و گان برایشان آزاردهنده شده است، البته چاره‌ای نیست و ما باید آنها را هم از نظر روحی و هم مالی حمایت کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط سخت معیشتی که در حال حاضر در جامعه وجود دارد، این افراد نیز نیازمند حمایت هستند، البته کادر درمان در این مدت با وجود اینکه بیمارستان تحت فشار اقتصادی بوده است و آنطور که باید نتوانسته قدر زحمات پرسنل را بداند، به خوبی شرایط را درک کرده‌اند و در این مدت فشار بیش از حد به مسئولان بیمارستان نیاورده‌اند و همکاری خوبی با ما داشته‌اند.

ما نیز تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم هر چند اندک قدر زحمات این پرسنل را بدانیم و از وزیر بهداشت و مسئولان دولت نیز خواستاریم تا بیش از این پرسنل را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 300 نفر از کادر بیمارستان امام خمینی به کرونا

ابتلای 300 نفر از کادر بیمارستان امام خمینی به کرونا