مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:102020-10-21پزشكي

ارتقای سواد بهداشتی زنان؛ راهبردی موثر برای مهار کرونا


عضو هیئت علمی گروه ارتقای سلامت دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در شرایط فعلی توجه به آموزش و افزایش سواد سلامت زنان را تضمین کننده پیشبرد اهداف نظام سلامت جامعه در پیشگیری و مهار کووید 19 دانست.

- عضو هیئت علمی گروه ارتقای سلامت دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در شرایط فعلی توجه به آموزش و افزایش سواد سلامت زنان را تضمین کننده پیشبرد اهداف نظام سلامت جامعه در پیشگیری و مهار کووید 19 دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نسترن کشاورز محمدی دانشیار دانشکده بهداشت و ایمنی ضمن گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان ایران، گفت:ششمین روز از هفته ملی سبا، با عنوان نقش زنان در ترویج منابع معتبر آموزشی و اطلاعات معتبر و پیشگیری از انتشار باورهای غلط درباره پیشگیری و درمان کووید19 نامگذاری شده است.

اهمیت دسترسی به اطلاعات معتبر بهداشتی در پیشگیری از بیماری ها کشاورز محمدی با توجه به اهمیت بحث پیشگیری بر درمان بر ضرورت دسترسی به دانش و اطلاعات بهداشتی معتبر برای پیشبرد این هدف تاکید کرد.

این متخصص ارتقای سلامت، با بیان اینکه اطلاعات قابل اعتمادتر منجر به بروز رفتارهای بهداشتی درست تری از سوی افراد خواهد شد، افزود: سواد بهداشتی به معنای توانایی دسترسی به اطلاعات درست، درک آنها و توانایی تبدیل اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سواد بهداشتی زنان؛ راهبردی موثر برای مهار کرونا

ارتقای سواد بهداشتی زنان؛ راهبردی موثر برای مهار کرونا