مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-21اجتماعي

طرح کرامت محرومیت را از چهره محلات حاشیه ای کرمانشاه می زداید؟


از چند سال پیش، سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اجرای طرح کرامت را با هدف توانمندسازی و افزایش روحیه مطالبه گری ساکنان محلات حاشیه ای، - طرح "کرامت"محرومیت را از چهره محلات حاشیه ای کرمانشاه می زداید؟ ایسنا/کرمانشاه از چند سال پیش، سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اجرای طرح "کرامت" را با هدف توانمندسازی و افزایش روحیه مطالبه گری ساکنان محلات حاشیه ای، کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین اجرای برخی پروژه های زیرساختی در این محلات در برنامه قرار داده که خوشبختانه اجرای این طرح دستاوردهای خوبی هم به همراه داشته است.

شهریار محمدی معاون اجتماعی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرایی شدن طرح کرامت در تعدادی از محلات حاشیه ای استان از دو سال گذشته، گفت: این طرح تا قبل از سال گذشته در سطح 10 محله حاشیه ای استان اجرا می شد که از سال گذشته تعداد محلات اجرای آن دو برابر شده و به 20 محله رسیده است.

محمدی اضافه کرد: طرح کرامت هم اکنون در هفت محله شهر کرمانشاه شامل محلات ملاحسینی، شهرک صادقیه، دره دراز(مهدیه)، شهرک حکمت آباد، ده پهن، آقاجان و کرناچی و نیز در یک محله در هریک از شهرستان های استان در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کرامت محرومیت را از چهره محلات حاشیه ای کرمانشاه می زداید؟

طرح کرامت محرومیت را از چهره محلات حاشیه ای کرمانشاه می زداید؟