مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-21اقتصادي

مرمت یخچال میرفتاح به امسال نمی رسد/ اعتبار 500 میلیونی مورد نیاز است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: مرمت یخچال میرفتاح نیاز به 500 میلیون تومان اعتباردارد و امسال هم به پایان نمی رسد.

- علی مالمیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مرمت یخچال میرفتاح که در سیل و بارندگی شدید دو سال قبل فروریخت اظهار کرد: برای مرمت یخچال میرفتاح اعتباری را پیش بینی کرده و شروع به مرمت بنا کردیم.

وی تصریح کرد: پیش بینی ما این بود که قسمت های آسیب دیده را برداریم و پایه طاق و طاق را اجرا کنیم اما متوجه شدیم پایه های بنا نیز در گذشته سست بوده و مشکلاتی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: بر آن شدیم حال که مرمت را شروع کرده ایم، ایرادات گذشته پایه طاق و طاق را نیز برطرف کنیم که بر این اساس هزینه بالا رفت و میزان اعتبارات هم افزایش یافت.

 وی با بیان اینکه اکنون کار اساسی و پایه بنا  انجام شده است یادآور شد: در حال حاضر با محدودیت اعتباری مواجه هستیم که با تامین اعتبار مابقی مرمت نیز انجام می شود.

مالمیر با تاکید بر اینکه پروژه، پروژه حساسی است و امسال به پایان نمی رسد گفت: با توجه به اینکه در فصل بارندگی ها قرار داریم، قطعا کار پروژه کُند شده و به پایان نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت یخچال میرفتاح به امسال نمی رسد/ اعتبار 500 میلیونی مورد نیاز است

مرمت یخچال میرفتاح به امسال نمی رسد/ اعتبار 500 میلیونی مورد نیاز است