مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:502020-10-21اقتصادي

اعطای مجوز صادرات به محصولات پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی


مجوز صادرات محصولات تولیدشده در پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی، همزمان با روز ملی صادرات توسط سازمان غذا و دارو صادر شد.

- مجوز صادرات محصولات تولیدشده در پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی، همزمان با روز ملی صادرات توسط سازمان غذا و دارو صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضا غفارزادگان، سرپرست پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی بیان کرد: صادرات بعنوان موتور محرکه اقتصاد کشور در بازارهای جهانی، نقش مهمی را ایفا می کند که توسعه صادرات غیرنفتی بعنوان یک استراتژی مهم، می تواند از جمله روش های دستیابی به رشد مستمر اقتصادی باشد.

غفارزادگان افزود: بی توجهی کامل به صنعت گیاهان دارویی باعث صدور گیاهان دارویی خام به کشورهای مختلف و ورود محصولات فرآوری شده و داروهای گیاهی به کشور شده است که می توان با توجه به ارزش افزوده اندک صادرات به روش خام فروشی، صادرات محصولات فرآوری شده گیاهان دارویی و داروهای گیاهی با ارزش افزوده بالاتر را جایگزین کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از اهداف سند ملی گیاهان دارویی و طب سنتی، قرار گرفتن در بین 10 کشور اول جهان با افزایش صادرات در زمینه گیاهان دارویی و فرآورده های گیاهی است که در این راستا پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی به منظور دستیابی یه این هدف برای اولین بار موفق به اخذ مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مجوز صادرات به محصولات پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی

اعطای مجوز صادرات به محصولات پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی