مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-21پزشكي

کدام تست کرونا مطمئن تر است؟


ترس از ابتلا به کرونا به خصوص با تشدید سرعت انتقال بیماری، باعث شده تا تقاضا برای انجام تست های تشخیصی افزایش یابد، اما نکته مهم در این بین، - به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از مهر، قابل اعتمادترین تستی که در حال حاضر برای تشخیص کرونا مورد استفاده قرار می‌گیرد، تست PCR است که نتیجه مثبت آن به معنی وجود ویروس است، اما نتیجه منفی آن ممکن است 40 درصد خطا داشته باشد.

به یاد داشته باشید اگر با فرد مبتلا به کرونا تماس داشتید، فردای آن روز اقدام به تست نکنید، زیرا خطای تست روز اول بسیار زیاد است، بنابراین باید به مدت یک هفته صبر کرده و بعد نسبت به انجام تست اقدام کنید، اما در این مدت باید ارتباط خود با دیگران را به حداقل برسانید.

اگر نسبت به ابتلای خود مشکوک هستید، اما علائم شدید ندارید و جز گروه‌های پر خطر محسوب نمی‌شوید، لازم نیست نسبت به انجام تست اقدام کنید، بلکه در خانه بمانید و استراحت کنید.

منظور از گروه‌های پر خطر سالمندان، افراد دارای بیماری زمینه‌ای، خانم‌های باردار، افرادی که با سالمندان، بیماران زمینه‌ای و خانم‌های باردار ارتباط مستقیم دارند و افرادی است که در خوابگاه‌ها و پادگان‌ها حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام تست کرونا مطمئن تر است؟

کدام تست کرونا مطمئن تر است؟