مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-21اقتصادي

افزایش دختران و پسران بی تعهد


در حال حاضر با توجه به مسائل اقتصادی، مشکلات مالی و عدم توانایی پذیرش مسئولیت خانوادگی ازدواج سفید به سرعت در کشور و کلانشهرها در حال افزایش است و دختر و پسر باهم به توافق می رسند که بدون تعهد در کنار هم زندگی کنند.

- ایسنا/همدان یک روانشناس گفت: در حال حاضر با توجه به مسائل اقتصادی، مشکلات مالی و عدم توانایی پذیرش مسئولیت خانوادگی ازدواج سفید به سرعت در کشور و کلانشهرها در حال افزایش است و دختر و پسر باهم به توافق می رسند که بدون تعهد در کنار هم زندگی کنند.

دکترنصرت الله میرمعینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بهترین سن برای ازدواج دختران 22 تا 26 سال و برای پسران 29 تا 32 سال است، اظهار کرد: پایین آمدن سن بلوغ جنسی در کنار افزایش میانگین سن ازدواج جوانان بیانگر افزایش فاصله بلوغ جنسی و ازدواج بوده و از نظر روانشناسی تجرد طولانی مدت ریشه بسیاری از آسیب های فردی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه نیاز جنسی در صورت ازدواج از طریق درست ارضاء می شود و در خدمت فرد و جامعه انسانی قرار می گیرد در غیر این صورت به افزایش بی بندوباری و عصبیت اجتماعی می انجامد، افزود: این سوال که چرا ازدواج جوانان به تأخیر می افتد؟ را می توان از دو منظر مورد بررسی و کنکاش قرار داد؛ منظر اول مسئله تمایل و منظر دیگر مسئله امکان است به طوریکه جوانانی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دختران و پسران بی تعهد

افزایش دختران و پسران بی تعهد