مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-21اقتصادي

واکنش ایرلاین ها به توقف افزایش قیمت بلیت هواپیما


دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در پی توقف افزایش قیمت بلیت هواپیما تا هفته آینده، گفت: ایرلاین‌ها هم به دنبال افزایش قیمت نیستندچرا که هرقدر نرخ بلیت هواپیما بیشتر شود، تقاضا از سوی مسافران کمتر شده و در این شرایط فشار بیشتری به مردم وارد می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی توقف افزایش قیمت بلیت هواپیما که از سوی تورج دهقانی زنگنه- رییس سازمان هواپیمایی کشوری- اعلام شد.

مقصود اسعدی سامانی –دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی – در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مقرر شده شرکت‌های هواپیمایی صورت‌های مالی سال‌های اخیرشان را در جلسات بعدی به وزیر راه و نمایندگان کمیسیون عمران مجلس ارائه کنند تا تصمیم‌های لازم در این زمینه گرفته شود.

اگر دولت بتواند برنامه‌ای برای جبران هزینه‌های ما ارائه دهد و به ایرلاین‌ها کمک کند، ما نیز اصراری بر افزایش نرخ بلیت هواپیما نداریم.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی هم موافق افزایش نرخ بلیت هواپیما نیستند چرا که هزینه سفر را برای مردم افزایش می‌دهد و از سوی دیگر سبب می‌شود مسافر کمتری داشته باشیم.

اما اگر دولت هزینه‌های ما را که از محل افزایش نرخ ارز و رعایت ظرفیت 60 درصدی هواپیما بر ایرلاین‌ها وارد شده، جبران کند، تاب‌آوری شرکت‌های هواپیمایی کم و کمتر خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایرلاین ها به توقف افزایش قیمت بلیت هواپیما

واکنش ایرلاین ها به توقف افزایش قیمت بلیت هواپیما