مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:002020-10-21پزشكي

نه از کرونا فاجعه بسازیم و نه آن را ساده بگیریم!


چندماهی هست دنیا درگیر بیماری کرونا شده و اگرچه طی این مدت اطلاعات اکثر خانواده ها در مورد این بیماری و نحوه برخورد با آن بالا رفته، اما هنوز هم هستند خانواده هایی که شیوه برخورد منطقی با کودکان و نوجوانان در این روزگار کرونایی را بلد نیستند.

- ایسنا/کرمانشاه چندماهی هست دنیا درگیر بیماری کرونا شده و اگرچه طی این مدت اطلاعات اکثر خانواده ها در مورد این بیماری و نحوه برخورد با آن بالا رفته، اما هنوز هم هستند خانواده هایی که شیوه برخورد منطقی با کودکان و نوجوانان در این روزگار کرونایی را بلد نیستند.

محمدرضا مقدسی مدیر و موسس اولین وبسایت تاب آوری کشور در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت برخورد درست خانواده ها با فرزندانشان در مورد بیماری کرونا، اظهار کرد: خانواده ها در برخورد با بیماری کرونا، نه باید فاجعه نگاری کنند و نه سهل انگاری، چون هر دو این نوع برخوردها آسیب های زیادی را متوجه کودکان و نوجوانان خواهد کرد.

وی یکی از تهدیدات اصلی برای کودکان و نوجوانان را ابهام عنوان کرد و افزود: ابهام، اضطراب تولید می کند و می تواند آسیب های روحی و روانی زیادی را متوجه کودکان کند، لذا باید با آنها در نهایت آرامش و اعتماد به نفس در مورد کرونا صحبت کرده و در عین حال که باید نیمه پُر لیوان را ببینیم و خبرهای خوب را بشنویم و به آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه از کرونا فاجعه بسازیم و نه آن را ساده بگیریم!

نه از کرونا فاجعه بسازیم و نه آن را ساده بگیریم!