مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-21پزشكي

پیش بینی بستری روزانه 150 بیمار کرونایی در زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: پیش بینی می شود با توجه به گردش بالای ویروس در استان زنجان طی هفته های آتی شاهد بستری روزانه حدود 150 بیمار کرونایی در بیمارستان های این استان باشیم.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: پیش بینی می شود با توجه به گردش بالای ویروس در استان زنجان طی هفته های آتی شاهد بستری روزانه حدود 150 بیمار کرونایی در بیمارستان های این استان باشیم.

پرویز قزلباش شامگاه دیروز (29 مهرماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کروناویروس که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری کرونایی در استان، اظهار کرد: طبق پیش بینی های انجام شده در هفته های آتی شاهد بستری روزانه 120 الی 150 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان زنجان خواهیم بود که اقدامات خاصی نیز برای مواجه با آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه کنترل و مدیریت مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا بزرگ ترین دغدغه حوزه سلامت و مدیریت عالی استان است، افزود: اکنون شاهد روند صعودی با شیب ملایم تعداد کل موارد مثبت بستری در استان هستیم و موارد فوتی نیز بسیار شیب ملایم تری را نسبت به افزایش بستری داشته و مانند گذشته روند خطی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بستری روزانه 150 بیمار کرونایی در زنجان

پیش بینی بستری روزانه 150 بیمار کرونایی در زنجان