مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 05:502020-10-21دانش

احتمال برگزاری بخش صحنه ای جشنواره «تئاتر دانشگاهی» در سال 1400


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران درباره وضعیت برگزاری این جشنواره با توجه به در نظر گرفتن محدودیت های مداوم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، - احتمال برگزاری بخش صحنه ای جشنواره تئاتر دانشگاهی در سال 1400 دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران اعلام کرد به دلیل تعطیلی دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی به احتمال زیاد بخش صحنه ای جشنواره در اردیبهشت سال 1400 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران درباره وضعیت برگزاری این جشنواره با توجه به در نظر گرفتن محدودیت های مداوم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: ما در حال حاضر به جز بخش صحنه ای جشنواره بیست و سوم، کار های مربوط به بخش های پژوهش، آموزش، نمایشنامه نویسی و ترجمه را پیش می بریم.

وی یادآور شد: امور مربوط به بخش صحنه ای جشنواره به دلیل اینکه منوط به بازگشایی دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی است، متوقف شده است.

جدی درباره اینکه آیا احتمال حذف بخش صحنه ای بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران وجود دارد یا نه، اظهار کرد: بخش صحنه ای جشنواره حذف نمی شود، زیرا گروه ها در حال تمرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برگزاری بخش صحنه ای جشنواره «تئاتر دانشگاهی» در سال 1400

احتمال برگزاری بخش صحنه ای جشنواره «تئاتر دانشگاهی» در سال 1400