مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 05:052020-10-21سياسي

طرح جامع گردشگری حاشیه رودخانه بشار یاسوج تهیه می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از تهیه طرح جامع منطقه گردشگر پذیر حاشیه رودخانه بشار یاسوج خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مجید صفایی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر، با بیان اینکه مرکز استان ظرفیت بالایی در جذب گردشگر داخلی و خارجی دارد، اظهار کرد: برای توسعه بیشتر صنعت گردشگری در یاسوج باید زیرساخت های لازم ساماندهی شود.

صفایی با اشاره به اینکه برای رونق گردشگری در پایتخت طبیعت ایران نیازمند همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج هستیم،تصریح کرد: بزودی طرح مطالعاتی مسیر گردشگری حاشیه رودخانه بشار  از روستای دهنو تا روستای مختار در مرکز کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی مناطق گردشگری تنگه مهریان،آبشار یاسوج و حاشیه رودخانه بشار نیازمند توجه همه دستگاهای اجرایی استان است.

رییس شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در چند ماه اخیر،گفت: روحیه تعاملی که در اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان وجود دارد راهگشای خیلی از مشکلات اجرای پروژه های عمرانی و گردشگری در شهر یاسوج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع گردشگری حاشیه رودخانه بشار یاسوج تهیه می شود

طرح جامع گردشگری حاشیه رودخانه بشار یاسوج تهیه می شود