مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 05:052020-10-21بين الملل

جریمه یک شرکت آمریکایی به اتهام تخطی از تحریم های این کشور علیه ایران


وزارت خزانه داری آمریکا یک شرکت آمریکایی را به اتهام آن چه نقض تحریم ها علیه ایران توسط یک زیر مجموعه آن در ترکیه عنوان کرده، جریمه کرد.

- وزارت خزانه داری آمریکا یک شرکت آمریکایی را به اتهام آن چه نقض تحریم ها علیه ایران توسط یک زیر مجموعه آن در ترکیه عنوان کرده، جریمه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد شرکت برکشایر هاثاوی موافقت کرده است به خاطر اتهامات داخلی وارده بر آن مبنی بر این که یک زیر مجموعه ترکیه ای این شرکت تخطی فاحشی از تحریم های آمریکا علیه ایران انجام داده است، جریمه 4/14 میلیون دلاری بپردازد.

دفتر کنترل دارایی های وزارت امور خارجه آمریکا ادعا کرده است که شرکت ایسکار ترکیه 144 محموله دریایی ابزارهای برش کاری و قطعات مرتبط را به ارزش 383443 دلار را از دسامبر سال 2012 تا ژانویه سال 2016 به دو توزیع کننده ترکیه ای فروخته است و می دانست که این محموله ها برای فروش به یک توزیع کننده در ایران، از جمله به دولت ایران فرستاده خواهد شد.

این بخش وزارت خارجه آمریکا همچنین اظهار کرد که فروش ها پس از این که مدیر شرکت ایسکار به این نتیجه رسیده بود لغو تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ایران انکار ناپذیر است، از طریق مدیران ارشد این شرکت انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه یک شرکت آمریکایی به اتهام تخطی از تحریم های این کشور علیه ایران

جریمه یک شرکت آمریکایی به اتهام تخطی از تحریم های این کشور علیه ایران