مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 04:302020-10-21اقتصادي

پیش بینی تولید 2800 تن به در نی ریز


مدیر جهاد کشاورزی نی ریز با اشاره به شروع برداشت محصول «بِه» در سطح 400 هکتار از باغ های این شهرستان، پیش بینی کرد که امسال بالغ بر 2800 تن از این محصول به بازار عرضه شود.

- ایسنا/فارس مدیر جهاد کشاورزی نی ریز با اشاره به شروع برداشت محصول بِه در سطح 400 هکتار از باغ های این شهرستان، پیش بینی کرد که امسال بالغ بر 2800 تن از این محصول به بازار عرضه شود.

علیرضا بصیری گفت: همه ساله با فرا رسیدن فصل پاییز و از اواخر مهر تا پایان آبان ماه، شاهد برداشت میوه ب‍ِه از ارقام اصفهانی، شیشه ای، کدویی و محلی در شهرستان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی نی ریز، بصیری ادامه داد: میوه به در شهرستان نی ریز به لحاظ کیفیت، عطر و طعم، از جایگاه مطلوبی در استان برخوردار است و همین امر موجب شده که خریداران تمایل زیادی به خرید این محصول داشته باشند و بازار بسیار مناسبی را در شهرستان شاهد باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز با بیان اینکه سطح کل بِه در شهرستان 400 هکتار است، افزود: با توجه به جوان بودن بیشتر باغ ها و خسارت خشکسالی، سرمازدگی و آفات و امراض، متوسط عملکرد این محصول در امسال نسبت به شرایط عادی 2 تن کاهش داشته و حدود 8 تن در هکتار است در صورتیکه در باغ های نمونه، این عملکرد به بیش از 80 تن نیز می رسد که کسب عنوان تولیدکننده برتر استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید 2800 تن به در نی ریز

پیش بینی تولید 2800 تن به در نی ریز