مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 04:202020-10-21اقتصادي

اداره غله مشکلی برای تامین آرد ندارد


تعطیلی واحدها پیش از زمانی که سامانه سهمیه آرد باز شود، صحت داشت اما در حال حاضر تعطیلی نانوایی ها توجیهی ندارد و اکثر واحدهای تعطیل شده سطح شهر به دلیل نداشتن پروانه نمی توانند آرد خود را از شبکه تهیه کنند و دلیل تعطیلی آن ها همین موضوع است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه نانوایان مشهد گفت: تعطیلی واحدها پیش از زمانی که سامانه سهمیه آرد باز شود، صحت داشت اما در حال حاضر تعطیلی نانوایی ها توجیهی ندارد و اکثر واحدهای تعطیل شده سطح شهر به دلیل نداشتن پروانه نمی توانند آرد خود را از شبکه تهیه کنند و دلیل تعطیلی آن ها همین موضوع است.

  مصطفی کشتگر در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تعطیلی برخی واحدهای نانوایی اظهار کرد: در 10روز گذشته آرد به یکباره گران شد و برای نانوایان صرفه اقتصادی نداشت که آرد را با قیمت آزاد خریداری کنند اما نان را به قیمت مصوب بفروشند.

وی افزود: از طرفی هر ساله آرد برخی از واحدهای آزادپز سطح شهر کم بود و کفاف پخت روزانه آن ها را نمی داد، در نتیجه آن ها آرد را به صورت آزاد از کارخانجات تهیه می کردند تا بتوانند ساعت کار خود را افزایش دهند و مشکل کمبود آرد نداشته باشند اما امسال به دلیل افزایش قیمت این واحدها شوکه شدند و انتظار چنین اتفاقی را نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره غله مشکلی برای تامین آرد ندارد

اداره غله مشکلی برای تامین آرد ندارد