مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 02:552020-10-20اجتماعي

ویزیت رایگان نیازمندان در بیمارستان وقفی خدابنده


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ویزیت سرپایی بیماران در اورژانس بیمارستان امیرالمومنین خدابنده رایگان است.

- علی ذوالقدر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه وقف طرح های متعددی در شهرستان خدابنده در حال اجراست.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه امسال برنامه های دهه وقف با در نظر گرفتن شرایط کرونا در حال اجرا است، تصریح  کرد: از ابتدای امسال هم رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان با تکیه بر اجرای نیات واقفان در کمک به نیازمندان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه قیدار دارای موقوفات ارزشمندی در بخش های مختلف است، گفت: این شهر جزو معدود شهرهایی است که موقوفه است و از همین محل عواید بسیاری برای مردم شهرستان داشته است.

ذوالقدر با اشاره به ساخت چند پروژه عمرانی مهم در قیدار از جمله پیامبر اعظم یک و 2 و همچنین تالار احسان گفت: این پروژه ها از محل عواید موقوفات ساخته شده و برای رفاه مردم استفاده می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه در حال حاضر نیز به مناسبت هفته وقف ویزیت رایگان بیماران در قیدار در حال انجام است، تصریح کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده با ادارات اوقاف خدابنده طی روزهای سه شنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت رایگان نیازمندان در بیمارستان وقفی خدابنده

ویزیت رایگان نیازمندان در بیمارستان وقفی خدابنده