مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 01:252020-10-20اجتماعي

ادامه ورود پرندگان مهاجر به طبیعت مازندران/صدور پروانه شکار منتفی است


مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: رزوهای پایانی شهریور ماه شاهد ورود پرندگان مهاجر به طبیعت مازندران هستیم که تا اواخر آبان و اوایل آذر که روزهای اوج ورود پرندگان مهاجر است.

- کوروس ربیعی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از رزوهای پایانی شهریور ماه شاهد ورود پرندگان مهاجر در طبیعت مازندران هستیم که تا اواخر آبان و اوایل آذر که روزهای اوج ورود پرندگان مهاجر است این مهاجرت ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر شاهد حضور جمعیت خوب چنگرها، فلامینگوها، خوتکاهای سرسبز، حواصیل ها و پرندگان کنارآبزی در تالاب ها و به ویژه آب بندان های مازندران هستیم.

مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اضافه کرد: در حال حاضر باتوجه به فراهم نشده شرایط تالابی در شالیزارها بیشتر شاهد حضور پرندگان مهاجر در آب بندان های استان هستیم.

ربیعی با اعلام اینکه براساس آیین نامه اجرایی صید و شکار هرگونه صدور پروانه برای شکار و صید منتفی است، تصریح کرد: پروانه ای برای شکار و صید صادر نمی شود و هرگونه صدور پروانه صید و شکار متوقف است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به ادامه مهاجرت پرندگان به طبیعت مازندران ضرورت دارد شکارچیان از ورود به عرصه های تالابی به شدت خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه ورود پرندگان مهاجر به طبیعت مازندران/صدور پروانه شکار منتفی است

ادامه ورود پرندگان مهاجر به طبیعت مازندران/صدور پروانه شکار منتفی است