مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 00:002020-10-20اقتصادي

تعداد قربانیان روزانه کرونا در ایران به 600 تن می رسد؟!


علیرغم اجباری شدن استفاده از ماسک پس از خروج از منزل، برخی افراد از این قانون سرپیچی می کنند و مشخص نیست با تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی و افزایش بیماران بدحال تا هفته های آینده چه اتفاقاتی در انتظار همه ما باشد و پیش بینی ها خبر از افزایش فوتی ها به بیش از 600 نفر می دهند! - علیرغم اجباری شدن استفاده از ماسک پس از خروج از منزل، برخی افراد از این قانون سرپیچی می کنند و مشخص نیست با تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی و افزایش بیماران بدحال تا هفته های آینده چه اتفاقاتی در انتظار همه ما باشد و پیش بینی ها خبر از افزایش فوتی ها به بیش از 600 نفر می دهند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه ایران نوشت: تعداد فوتی های کرونایی در یک جهش خیره کننده از نمودار 200 به 300 رسیده است؛ نموداری که به گفته کارشناسان باید دو و نیم برابر در نظر گرفته شود.

دیروز هم 322 نفر در لیست فوتی های ناشی از کرونا قرار گرفتند تا پیش بینی ها از افزایش فوتی ها به بیش از 600 نفر در روزهای آینده، نگرانی ها و دغدغه ها را بیشتر کند.

با این همه رعایت پروتکل های بهداشتی روی عدد 43 ثابت مانده است و همچنان سفرهای درون شهری با تردد شهروندان و تراکم بیش از حد جمعیت در اتوبوس و مترو ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد قربانیان روزانه کرونا در ایران به 600 تن می رسد؟!

تعداد قربانیان روزانه کرونا در ایران به 600 تن می رسد؟!