مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 22:052020-10-20اقتصادي

ایرلاین ها به دنبال افزایش قیمت و فشار بر مردم نیستند


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در پی توقف افزایش قیمت بلیت هواپیما تا هفته آینده، گفت: ایرلاین ها هم به دنبال افزایش قیمت نیستندچرا که هرقدر نرخ بلیت هواپیما بیشتر شود، - دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در پی توقف افزایش قیمت بلیت هواپیما تا هفته آینده، گفت: ایرلاین ها هم به دنبال افزایش قیمت نیستندچرا که هرقدر نرخ بلیت هواپیما بیشتر شود، تقاضا از سوی مسافران کمتر شده و در این شرایط فشار بیشتری به مردم وارد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی توقف افزایش قیمت بلیت هواپیما که از سوی تورج دهقانی زنگنه- رییس سازمان هواپیمایی کشوری- اعلام شد.

مقصود اسعدی سامانی –دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی – در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مقرر شده شرکت های هواپیمایی صورت های مالی سال های اخیرشان را در جلسات بعدی به وزیر راه و نمایندگان کمیسیون عمران مجلس ارائه کنند تا تصمیم های لازم در این زمینه گرفته شود.

اگر دولت بتواند برنامه ای برای جبران هزینه های ما ارائه دهد و به ایرلاین ها کمک کند، ما نیز اصراری بر افزایش نرخ بلیت هواپیما نداریم.

وی افزود: شرکت های هواپیمایی هم موافق افزایش نرخ بلیت هواپیما نیستند چرا که هزینه سفر را برای مردم افزایش می دهد و از سوی دیگر سبب می شود مسافر کمتری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرلاین ها به دنبال افزایش قیمت و فشار بر مردم نیستند

ایرلاین ها به دنبال افزایش قیمت و فشار بر مردم نیستند