مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 18:452020-10-20اجتماعي

آغاز طرح احداث 30 هزار کلاس درس در استان تهران


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران از آغاز طرح احداث 30 هزار کلاس درس در استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکراله حسن بیگی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به کمبود سرانه های آموزشی در استان تهران گفت: بر اساس احصا و شناسایی کمبودهای کلاس های درس در استان تهران مشخص شد که این استان به 30 هزار کلاس درس نیاز دارد.

وی ادامه داد: این کلاس های درس یا باید ساخته شود و یا نیاز به نوسازی و مقاوم سازی دارد که قرار شد این اقدام با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس، خیّرین مدارس و بنگاه های بزرگ اقتصادی انجام شود که با هماهنگی فرمانداران و آموزش و پرورش شهرستان ها، نیازهای مذکور به فرمانداران ابلاغ شده و تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تاکید کرد: در این طرح اقدامات دولت و خیّرین مدرسه ساز مناسب بوده اما مشارکت بنگاه های اقتصادی در این طرح کمرنگ بوده که تلاش داریم بنگاه های خصوصی بزرگ نیز در این طرح اقدامات بیشتری انجام دهند.

حسن بیگی افزود: قانون به اداره کل آموزش و پرورش اجازه داده قسمتی یا تمامی یک مدرسه ارزشمند را بفروشد و به جای آن در دیگر نقطه پایتخت مدارسی احداث کند که این طرح به کمبودهای فضای آموزش و پرورش در تهران و شهرستان ها کمک کند چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح احداث 30 هزار کلاس درس در استان تهران

آغاز طرح احداث 30 هزار کلاس درس در استان تهران