مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 18:402020-10-20اقتصادي

مرغ منجمد 15 هزار تومانی در راه بازار سمنان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 600 تن ذخیره مرغ منجمد به صورت مستمر با همکاری و نظارت سازمان صمت این استان و با قیمت 15 هزار تومان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن میرعماد عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات نهاده های کشاورزی در استان سمنان اظهار کرد: چندی است تولیدکنندگان دام و طیور استان در کشور برای تهیه نهاده های دامی موردنیاز خود دچار مشکل هستند که بخشی از آن مربوط به تأمین ارز و وابستگی صنایع دام پروری به خصوص دام و طیور و مرتبط با خللی بوده که در واردات ایجاد شده است.

او گفت: در راستای حل و کنترل مشکل دامداران با دستور استاندار سمنان به صورت مستمر هر 15 روز یک بار جلساتی با حضور معاون امور اقتصادی استاندار سمنان، فرمانداران، اتحادیه ها و تشکل های دام پروری، برگزار و بر نهاده هایی که در استان توزیع می شود، نظارت خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: با بهره گیری از سیستم رصد و پایش، نهادهایی که در استان وارد می شود، به دست خود تولیدکنندگان می رسد و از انحراف جلوگیری خواهد شد.

میرعماد بیان کرد: تشکیل پلیس امنیت اقتصادی در استان، در راستای کنترل بیشتر امور اقتصادی و پیشگیری از تخلفات در این حوزه است و در بحث تأمین نهادها ذخایر خوبی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ منجمد 15 هزار تومانی در راه بازار سمنان

مرغ منجمد 15 هزار تومانی در راه بازار سمنان