مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 18:102020-10-20بين الملل

اتهام زنی بن زاید و پامپئو به ایران در آغاز گفت وگوی راهبردی امارات و آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در مراسم آغاز گفتگو های راهبردی میان امارات و آمریکا گفت که روابط میان این دو کشور عمیق است که شامل سیاست، - وزیر خارجه امارات در مراسم آغاز به کار گفتگو های راهبری ابوظبی و واشنگتن مدعی شد که ایران همچنان منطقه را تهدید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در مراسم آغاز گفتگو های راهبردی میان امارات و آمریکا گفت که روابط میان این دو کشور عمیق است که شامل سیاست، مبارزه با تروریسم و اقتصاد می شود.

پامپئو که از طریق ویدئوکنفرانس صحبت می کرد، افزود: به مقابله با ایران که تهدیدی بزرگ برای منطقه به شمار می آید ادامه می دهیم.

وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد: در گفتگو های راهبردی با امارات، تحولات در لیبی و یمن را مورد بررسی قرار خواهیم داد و به همکاری با امارات برای مقابله با چالش های متعدد در منطقه و جهان ادامه خواهیم داد.

پامپئو در ادامه سخنان ضد ایرانی خود گفت: به ایران اجازه دستیابی به سلاح برای تهدید منطقه و جهان را نخواهیم داد.

عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت به همکاری با واشنگتن برای تقویت روابط راهبردی ادامه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام زنی بن زاید و پامپئو به ایران در آغاز گفت وگوی راهبردی امارات و آمریکا

اتهام زنی بن زاید و پامپئو به ایران در آغاز گفت وگوی راهبردی امارات و آمریکا