مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 18:002020-10-20اقتصادي

انبارهای کالاهای سلامت‎محور از نظر بهداشتی مورد بازرسی قرار می گیرد


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رعایت موازین بهداشتی در انبارهای سلامت محور الزامی است، گفت: لیست انبارهای سلامت محور برای نظارت های بهداشتی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رعایت موازین بهداشتی در انبارهای سلامت محور الزامی است، گفت: لیست انبارهای سلامت محور برای نظارت های بهداشتی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد.

اقبال عباسی 29 مهرماه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه لیست انبارهای سلامت محور باید توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت تهیه و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو قرار بگیرد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی با همکاری سایر دستگاه ها اجرایی از این انبارها بازرسی بهداشتی به عمل آورد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سازمان صمت با همکاری فرمانداران و مراکز بهداشت شهرستان لیستی از خودرو و نیروی مورد نیاز برای بازرسی از انبارهای سلامت محور تهیه کند، اولویت در اختصاص نیرو و خودرو با ادارات و ارگان های عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، در صورت نیاز از ظرفیت سایر ادارات نیز استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبارهای کالاهای سلامت‎محور از نظر بهداشتی مورد بازرسی قرار می گیرد

انبارهای کالاهای سلامت‎محور از نظر بهداشتی مورد بازرسی قرار می گیرد