مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 17:352020-10-20بين الملل

محاسبات ریاضی پیروزی ترامپ را پیش بینی می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، چهار سال پیش در ماه اکتبر سال 2016، زمانی که اکثر #نظرسنجی های افکارعمومی با اطمینان پیروزی هیلاری کلینتون را پیش بینی می کردند، - چهار سال پیش در ماه اکتبر سال 2016، زمانی که اکثر #نظرسنجی های افکارعمومی با اطمینان پیروزی هیلاری کلینتون را پیش بینی می کردند، دو مدل ریاضی به درستی پیروزی دونالد #ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 پیش بینی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، چهار سال پیش در ماه اکتبر سال 2016، زمانی که اکثر #نظرسنجی های افکارعمومی با اطمینان پیروزی هیلاری کلینتون را پیش بینی می کردند، دو مدل ریاضی به درستی پیروزی دونالد #ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 پیش بینی کردند.

در حالی که نظرسنجی ها در ماه اکتبر سال 2020 نیز به نفع جو #بایدن هستند، همان دو مدل ریاضی پیش بینی کرده اند که پرزیدنت ترامپ برنده انتخابات پیش رو خواهد شد.

پروفسور هلموت نورپات، از دانشکده علوم سیاسی دانشگاه استونی بروک ایالت نیویورک که طراح یکی از این دو مدل ریاضی است، در وب سایت خود می گوید: مدل اولیه، شانس انتخاب مجدد پرزیدنت دونالد ترامپ در برابر جو بایدن، نامزد حزب دموکرات، را 91 درصد پیش بینی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبات ریاضی پیروزی ترامپ را پیش بینی می کنند

محاسبات ریاضی پیروزی ترامپ را پیش بینی می کنند