مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 17:202020-10-20بين الملل

ظریف: به یک منطقه قوی نیاز داریم/ ایران قصد راه اندازی مسابقه تسلیحاتی ندارد


وزیر امور خارجه کشورمان ابتکار صلح هرمز (امید) را به معنای اطمینان یافتن هر کشور در منطقه از صلح، ثبات و رفاه دانست و تاکید کرد: «امید» بر اساس تعهد همه دولت ها برای ارتقای درک متقابل، - وزیر امور خارجه کشورمان ابتکار صلح هرمز (امید) را به معنای اطمینان یافتن هر کشور در منطقه از صلح، ثبات و رفاه دانست و تاکید کرد: امید بر اساس تعهد همه دولت ها برای ارتقای درک متقابل، روابط مسالمت آمیز و دوستانه و همکاری همه کشورها و مردم در منطقه خلیج فارس بنا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتقاد از آمریکا به عنوان بزرگترین فروشنده سلاح به منطقه که قصد کشتن برجام را هم داشت، گفت ایران قصد راه اندازی مسابقه تسلیحاتی ندارد.

این نشست به ابتکار روسیه که رییس دوره ای شورای امنیت است و در سطح وزیران خارجه روز سه شنبه برگزار شد و محمد جواد ظریف هم به عنوان یکی از کشورهای عضو حاشیه خلیج فارس سخنرانی کرد.

ظریف به ابتکار صلح هرمز که سال گذشته در مجمع عمومی سازمان ملل متحد توسط رییس جمهوری ایران مطرح شد، اشاره کرد و ایالات متحده را بزرگترین ارسال کننده سلاح نظامی به منطقه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: به یک منطقه قوی نیاز داریم/ ایران قصد راه اندازی مسابقه تسلیحاتی ندارد

ظریف: به یک منطقه قوی نیاز داریم/ ایران قصد راه اندازی مسابقه تسلیحاتی ندارد