مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 17:152020-10-20بين الملل

پوتین و ماکرون بر لزوم پایبندی طرف های درگیر به آتش بس در قره باغ تاکید کردند


رییس جمهوری روسیه و همتای فرانسوی اش امروز، سه شنبه تحولات مربوط به درگیری های کنونی در قره باغ را بررسی و بر لزوم پایبندی به آتش بس در این منطقه تاکید کردند.

- رییس جمهوری روسیه و همتای فرانسوی اش امروز، سه شنبه تحولات مربوط به درگیری های کنونی در قره باغ را بررسی و بر لزوم پایبندی به آتش بس در این منطقه تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، کرملین در بیانیه ای اعلام کرد: ولادیمیر پوتین و امانوئل ماکرون، روسای جمهوری روسیه و فرانسه در تماس تلفنی به بررسی تحولات منطقه قره باغ پرداختند.

در این بیانیه آمده است: پوتین، ماکرون را در جریان گام هایی که برای منع تنش و افزایش اقدامات نظامی برداشته شده و ازسرگیری مذاکرات در اسرع وقت ممکن برای به ثمر رساندن یک راه حل دیپلماتیک ازبابت مساله قره باغ قرار داد.

پوتین و ماکرون در این گفت وگوی تلفنی روی اهمیت تعهد طرفین درگیر به توافقات آتش بس محقق شده در دهم و هفدهم اکتبر تمرکز کردند.

آنها بر آمادگی روسیه و فرانسه برای ادامه هماهنگی های قابل اعتماد میان یکدیگر به عنوان دو رییس گروه مینسک وابسته به سازمان امنیت و همکاری اروپا در کنار آمریکا و نیز از طریق کانال های شورای امنیت تاکید کرده و درباره ادامه تماس های دو جانبه توافق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین و ماکرون بر لزوم پایبندی طرف های درگیر به آتش بس در قره باغ تاکید کردند

پوتین و ماکرون بر لزوم پایبندی طرف های درگیر به آتش بس در قره باغ تاکید کردند