مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 17:052020-10-20بين الملل

آمادگی آمریکا برای برگزاری نشست فوری با روسیه درباره پیمان هسته ای


وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، واشنگتن از مسکو به دلیل تمایلش برای تحقق پیشرفت در موضوع سلاح های هسته ای ممنون و آماده است شکل نهایی پیمان استارت جدید را با روسیه بررسی کند.

- وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، واشنگتن از مسکو به دلیل تمایلش برای تحقق پیشرفت در موضوع سلاح های هسته ای ممنون و آماده است شکل نهایی پیمان "استارت جدید" را با روسیه بررسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهار کرد: ما از روسیه برای آمادگی اش جهت احراز پیشرفت در خصوص کاهش سلاح های هسته ای تشکر می کنیم.

واشنگتن آماده نشست فوری با روسیه برای تدوین و تعیین تغییرات نهایی روی پیمان مذکور است.

ما انتظار داریم روسیه دیپلمات های خود را آماده ماموریت در این باره کند.

همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، وال استریت ژورنال به نقل از یک منبع ارشد دولت ایالات متحده آمریکا نوشت: آمریکا و روسیه درباره پایدار ماندن شمار کلاهک های هسته ای هر دو طرف و تمدید پیمان کاهش تسلیحات راهبردی (استارت جدید) برای یک سال به توافق نزدیک می شوند.

وزارت امور خارجه روسیه پیش از این گفته بود که روسیه با ارائه پیشنهاد تمدید یک ساله پیمان استارت جدید آماده است که همراه با آمریکا تعهدات خود را درباره پایدار ماندن شمار کلاهک های هسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی آمریکا برای برگزاری نشست فوری با روسیه درباره پیمان هسته ای

آمادگی آمریکا برای برگزاری نشست فوری با روسیه درباره پیمان هسته ای