مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 16:452020-10-20اقتصادي

قطار گرانی به گوجه رسید


این روزه ها واژه گرانی شاید برای مردم عادی شده باشد ولی قدرت خرید مردم دیگر توان تحمل این همه گرانی را ندارد و موجب نارضایتی مردم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهبهان، افزایش چند برابری قیمت گوجه در این  ایام ، موجب نارضایتی مردم شده است تا آنجا که قشر کم برخوردار جامعه در تامین ابتدایی ترین مواد غذایی خود ناکام مانده اند.

گوجه کیلوی 12000 تومان در حد توان خرید مردم نیست یکی از شهروندان گله مند از گرانی گوجه در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این گرانی های دنباله دار کمر مردم را خم نموده و دیگرمردم توان تهیه مایحتاج زندگی خود را ندارند.

این شهروند در ادامه بیان کرد:  گران شدن دلار، سکه و طلا رابطه مستقیمی با زندگی روزمره مردم ندارد، اما گرانی مواد غذایی ارتباط مستقیمی با سفره مردم دارد.

این شهروند افزود: خرید گوجه کیلوی 12000 تومان حتی برای قشر مرفه جامعه هم مشکل است چه برسد به اقشار ضعیف و ناتوان جامعه که در تهیه قوت روزانه خود مانده اند.

عرضه گوجه در این فصل نیاز به اتخاذ تدابیر مسئولین جهاد کشاورزی است یکی از عرضه کنندگان محصولات کشاورزی در گفتگو با خبرنگار فارس بیان کرد: گرانی گوجه دراین فصل از سال بخاطر سرما و تولید محدود این محصول می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار گرانی به گوجه رسید

قطار گرانی به گوجه رسید