مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 16:402020-10-20اقتصادي

فرمول جدید وزارت صمت و فرافکنی فولادسازان


به رغم اینکه قیمت فولاد در سال جاری همپای ارز، نوسان را تجربه کرده و از ابتدای سال تاکنون بیش از دوبرابر رشد داشته، - رییس انجمن نوردکاران فولادی گفت: به رغم اینکه قیمت فولاد در سال جاری همپای ارز، نوسان را تجربه کرده و از ابتدای سال تاکنون بیش از دوبرابر رشد داشته، معاملات امروز بورس کالا آنطور که باید آیینه واقعیت بازار نبوده و به نظر می رسد با شروع فصل سرما و کاهش ساخت و ساز، آن بخش از تقاضای واقعی بازار رو به افول باشد.

سید احمد رضوی نیک در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به فرمول جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) با اعلام مطلب بالا افزود: در معاملات امروز ( 29 مهرماه) 40 هزار تن از عرضه بازار بی تقاضا ماند و طبق اصل اقتصاد، تداوم این روند، کاهش قیمتها را به دنبال دارد.

البته این امر به دلیل بالابودن قیمت پایه معاملات فولاد بود که متناسب با کاهش نرخ ارز نبود و برآورد می شود تا پایان هفته شاهد کاهش بیش از 2000 تومانی قیمت شمش در هر کیلو باشیم.

فرمول جدید وزارت صمت و فرافکنی فولادسازان وی افزود: به نظر می رسد فرمول جدیدی که وزارت صمت با مشورت تشکل های مرتبط در این بخش به آن رسیده نیز عامل سیگنال های کاهشی قیمت فولاد شده و امید آن می رود مصرف کننده نهایی نیز از این کاهش قیمت ها منتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمول جدید وزارت صمت و فرافکنی فولادسازان

فرمول جدید وزارت صمت و فرافکنی فولادسازان