مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 16:302020-10-20سياسي

معضل بیشتر شهرداری ها انباشت نیروی مازاد است


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: یکی از معضل های امروز شهرداری ها انباشت نیرو است که هر شهردار و شورای شهری، شهردار و شورای شهر قبلی را مقصر می داند و این گونه امکان پرداخت و حقوق هم با مشکل روبرو می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا خادم پیر عصر امروز در جلسه شورای اداری قوچان در سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری این شهرستان با یادآوری اینکه اقدام استاندار قبلی خراسان رضوی در راه اندازی مثلث توسعه اقتصادی بسیار خوب و سنجیده بود، اظهار کرد: برای رفع مشکلات پیرامونی و حاشیه مشهد و بافت فرسوده حرم نیز مدیران کل استانی در حوزه های مختلف تحت همین مثلث توسعه اقتصادی پای کار آمدند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی بیان کرد: در شهرهای دیگر نیز همین مدل می تواند با مدیریت دستگاه های مختلف اجرایی و دیگر مسؤولان همچون امام جمعه، نماینده مجلس و دستگاه قضایی برای رفع مشکلات حاشیه نشینی، بافت های فرسوده و موضوعات اصلی سرمایه گذاری پیاده سازی شود تا دیگر سرمایه گذاران در بروکراسی اداری گرفتار نشوند.

وی با تأکید بر اینکه در گذشته بسیاری از مشکلات صنایع در قوچان با ورود شهرداری و شورای شهر حل شد و شورای شهر، شورای شهرداری نبود، افزود: راه اندازی همین دانشگاه صنعتی قوچان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل بیشتر شهرداری ها انباشت نیروی مازاد است

معضل بیشتر شهرداری ها انباشت نیروی مازاد است