مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 16:052020-10-20اقتصادي

تاکید سازمان جهانی بهداشت بر قرنطینه صحیحِ افراد آلوده


سازمان جهانی بهداشت (WHO) تاکید کرد برای مهار همه گیری کووید-19 روش صحیحِ قرنطینه را برای افرادی که در تماس با فرد آلوده و بیمار بوده اند، اجرا کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (دوشنبه) همزمان با افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در اروپا و آمریکای شمالی اعلام کرد: افرادی که در تماس با بیمار مبتلا به کووید-19 بوده اند باید به درستی قرنطینه شوند.

دکتر مایکل رایان رییس بخش فوریت‌های سازمان جهانی بهداشت افزایش نرخ انتقال در نیمکره شمالی را با عدم اجرای دقیق اقدامات کنترلی و حیاتی مرتبط دانست.

وی گفت: اگر تنها بتواند یک آرزو داشته باشد این خواهد بود که هر فردی که در تماس با بیمار آلوده به کروناویروس بوده برای مدت زمان مناسب در قرنطینه بماند.

رییس بخش فوریت‌های سازمان جهانی بهداشت با تاکید بر اینکه شک دارم این اتفاق به طور سیستماتیک در هر کشوری در جریان باشد، افزود: اجرایی نشدن صحیح قرنطینه این افراد می‌تواند یکی از دلایل افزایش موارد ابتلا باشد.

رایان گفت: حدود نیمی از 48 کشور در منطقه اروپایی سازمان بهداشت جهانی طی هفته گذشته تقریبا شاهد افزایش 50 درصدی موارد ابتلا بوده اند که به دنبال آن، موارد بستری و فوت نیز روند افزایشی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سازمان جهانی بهداشت بر قرنطینه صحیحِ افراد آلوده

تاکید سازمان جهانی بهداشت بر قرنطینه صحیحِ افراد آلوده