مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 15:502020-10-20اجتماعي

پیش بینی آبگرفتگی آب گرفتگی معابر و کاهش دید در جاده های کوهستانی مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: روز چهارشنبه شاهد آسمانی ابری(ارتفاعات مه آلود)، کاهش دما بین پنج تا 10 درجه همراه با بارش پراکنده و وزش باد نسبتا شدید موقتی در بعدازظهر و شب با احتمال رعدوبرق همراه باشد.

- احمد اسدی امروز درباره پیش بینی وضعیت جوی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس نقشه های هواشناسی بعداز ظهر امروز با شکل گیری و سپس تقویت جریانات سرد و مرطوب شمالی و عبور امواج در تراز میانی جو انتظار داریم شرایط برای افزایش ابر، وزش باد  و بارش های پراکنده به ویژه در نیمه غربی استان فراهم شود.

وی افزود: روز چهارشنبه شاهد آسمانی ابری(ارتفاعات مه آلود)، کاهش دما بین پنج تا 10 درجه همراه با بارش پراکنده و وزش باد نسبتا شدید موقتی در بعدازظهر و شب با احتمال رعدوبرق همراه باشد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به آب گرفتگی در نیمه غربی استان، اضافه کرد: طی این مدت شاهد مه آلود شدن و کاهش دید در جاده های کوهستانی هستیم که توصیه ما احتیاط در تردد جاده ای و پرهیز از صعود کوهنوردان به ارتفاعات استان است.

اسدی با بیان اینکه روز پنج شنبه بارش ها در آسمان مازندران ادامه دارد، بیان کرد: از پنج شنبه شب از میزان ناپایداری آسمان مازندران کاسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی آبگرفتگی آب گرفتگی معابر و کاهش دید در جاده های کوهستانی مازندران

پیش بینی آبگرفتگی آب گرفتگی معابر و کاهش دید در جاده های کوهستانی مازندران