مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 15:352020-10-20اقتصادي

برای گسترش سرمایه گذاری باید بستر بازار آن فراهم شود/ افتتاح نخستین سوپرمارکت مالی


نایب رییس هیأت مدیره بورس ایران گفت: 80 درصد مردم در کشور های پیشرفته دنیا زندگی و معیشتشان با بخش بورس و بازار سرمایه گذاری گره خورده است و بدین منظور چنانچه بخواهیم سرمایه گذاری گسترش یابد بایستی بستر بازار آن فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا خواجه نصیر امروز در افتتاحیه نخستین سوپرمارکت مالی اظهار کرد: همه ما می دانیم که شاید پرتکرارترین خبر یک سال گذشته در حوزه اقتصادی بورس بوده است.

نایب رییس هیأت مدیره بورس ایران در ادامه به پرتکرارترین سؤالات در حوزه بورس اشاره کرد و ادامه داد: سؤالاتی نظیر اینکه بورس خوب است؟ در بورس سرمایه گذاری کنیم؟ کجا سرمایه گذاری کنیم؟ چگونه سود کرده و موفق شویم؟ آیا هنوز برای سرمایه گذاری زمان هست؟ همگی سؤالات پرتکرار میان مردم بوده است.

وی اضافه کرد: 80 درصد مردم در کشور های پیشرفته دنیا زندگی و معیشتشان با بخش بورس و بازار سرمایه گذاری گره خورده است که دو بخش سرمایه دار و سرمایه گذار را در حوزه های خرد و کلان تشکیل می دهند و بدین منظور چنانچه بخواهیم سرمایه گذاری گسترش یابد بایستی بستر بازار آن فراهم شود.

خواجه نصیر گفت: امروز چیزی حدود 50 میلیون سهامدار در کشور داریم و این در حالی است که در سال گذشته تنها در یک فقره عرضه بورس شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی مبلغی بالغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای گسترش سرمایه گذاری باید بستر بازار آن فراهم شود/ افتتاح نخستین سوپرمارکت مالی

برای گسترش سرمایه گذاری باید بستر بازار آن فراهم شود/ افتتاح نخستین سوپرمارکت مالی