مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 15:302020-10-20بين الملل

کارنامه سیاه آمریکا درسرنگونی سریالی دولت های عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری المعلومه در یادداشتی به قلم ماجد الشویلی ، کارنامه ای از دخالت ها و توطئه های آمریکا برای سرنگونی آن دسته از دولت های عراقی که عملکرد آن ها به مذاق واشنگتن خوش نمی آمده، - یک وبگاه عراقی با انتشار یادداشتی فهرستی از توطئه چینی های آمریکا و دخالت مستقیم آن در سرنگونی دولت های مختلف در عراق ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری المعلومه در یادداشتی به قلم ماجد الشویلی ، کارنامه ای از دخالت ها و توطئه های آمریکا برای سرنگونی آن دسته از دولت های عراقی که عملکرد آن ها به مذاق واشنگتن خوش نمی آمده، ارائه کرد.

در مقدمه این یادداشت آمده است: با بررسی موشکافانه و سریع نقش توطئه آمیز و شوم آمریکا در سرنگونی دولت های مختلف عراق با گرایش ها و ایدئولوژی های متمایز از منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی، این امر برای ما میسر می شود که _صرف نظر از موضع ما در قبال این دولت ها_ به مهمترین نقاط عطف در این سرنگونی ها و میزان نقش شوم آمریکا در این باره، پی بریم و از خطرات دخالت های مستمر آن تا به امروز آگاه شویم.

نویسنده در ادامه فهرستی از دولت های عراق که تاکنون به دلیل آنکه باب طبع مقامات واشنگتن عمل نکردند و سرنگون شده اند، ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه سیاه آمریکا درسرنگونی سریالی دولت های عراق

کارنامه سیاه آمریکا درسرنگونی سریالی دولت های عراق